Televiziune!

Scop – vanzarea unei „realitati” care este o exceptie de la regula: accidente, sinucideri, evenimente, etc pentru a tine in fata ecranului un segment cat mai mare din populatie pentru prezentarea unor reclame contra – cost sau a unor programe pe baza de pay-per-view.

tvEfect: deoarece creierul nu are discernamant in a selecta intre fals si real, prin prezentarea in mod repetat a „realitatii” vanduta de TV, se ajunge in a accepta acea exceptie ca normalitate. O normalitate dirijata, acceptata, platita, importata. Adica platim voluntar pentru a ne pierde timpul in fata unui ecran care ne arata o realitate dirijata de altii pentru a cumpara si a fi pasivi si mai mult.

Alegeti intre normal si anormal, raspunzand in nume propriu:

1. M-am nascut pentru a fi o persoana mediocra?   Da sau nu?  Varianta derivata: nimeni din familia mea nu a fost un om bogat, deci nici eu nu am nicio sansa.
2. Orice as face voi sfarsi prin a fi sarac? Da sau nu?
3. Banii sunt numai la banca? Da sau nu?
4. Toti oamenii sunt angajati? Da sau nu?
5. Toti oamenii pierd in criza? Da sau nu?
6. Romanii sunt prost crescuti? Da sau nu?
7. Romanii sunt saraci? Da sau nu?

Vestea buna: conform principiului Pareto, raportul 80/20 aplicat grupurilor umane este valabil si in cazul dvs. Decizia este din care grup veti face parte. Nu raspundeti acum ci dupa o saptamana fara TV. Daca rezistati!